Vásárlási tájékoztató a rendelés menetéről
1.1. Felhasználó megkeresi az oldalon és megadja a megvásárolni kívánt termékeket, majd a darabszámot. A felhasználó tájékozódását egyedileg beállítható szűrő funkció segíti.
1.2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a „Kosárba teszem” ikonra kattintva. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” hivatkozásra kattintva. A Felhasználó a kosárban ellenőrizheti az általa kosárba helyezett termékek árát és a várható szállítási költségét.
1.3. Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, folytassa a böngészést. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a „Kosár” hivatkozásra kattintva ellenőrzi a megvásárolni kívánt termékek darabszámát és a megrendelés összértékét, valamint a szállítási díjat. A Felhasználónak lehetősége van adott cikket törölni kosarából, vagy annak mennyiségét megváltoztatni, valamint amennyiben rendelkezésére áll, kuponkód is érvényesíthető.
1.4. A vásárlás folytatásához a Felhasználónak a “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása után meg kell adnia a vásárlás teljesítéséhez szükséges adatait. A megrendelés teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatokat „*” szimbólum jelzi. Amennyiben a Felhasználó visszatérő vásárló és már regisztrált a webshopba, itt lehetősége van belépni a fiókjába. Amennyiben szeretne, a Felhasználó regisztrálhat a webshopba a jobb oldalt található „Fiókom” ikonra kattintva, de ez nem feltétele a megrendelésnek, a vásárlásra vendégként is lehetőség van. A webshop regisztrációhoz felhasználó név, e-mail cím és belépési jelszó megadása, valamint az Adatvédelmi Tájékoztató elfogadása szükséges.
1.5. A megrendelés következő lépése a szállítási mód kiválasztása, melyről részletes tájékoztatást az 1.6. pont tartalmaz. Ezt követően kerül sor a fizetési mód kiválasztására. A fizetési módokról részletesen a jelen tájékoztató 1.8. pontjában írunk. A megrendelést csak abban az esetben tudjuk teljesíteni, amennyiben a Felhasználó a megrendelés elküldését megelőzően a checkbox bejelölésével elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, továbbá az Adatvédelmi Tájékoztatót. Elfogadást megelőzően a Felhasználónak lehetősége van mindkét dokumentum áttanulmányozására. a “Tovább” gombbal térhet át a következő fülre.
1.6. Tudnivalók a szállítással kapcsolatban
1.6.1. Személyes átvétel: megrendelését személyesen győri márkakereskedésünkben veheti át a következő címen: 9024 Győr, Szauter út 9, munkanapokon 8:00-16:00 között. Kérjük, hogy csak azt követően fáradjon be a termék átvételére, miután erről e-mailben értesítést kapott.
1.6.2. Futárszolgálat: A megrendelések házhoz szállítását a DPD Hungária Kft. végzi. Raktáron lévő termékek esetén a várható szállítási idő belföldön a rendelés leadását, illetve átutalásos és bankkártyával történő fizetési mód esetén a termék(ek) vételárának és szállítás költségének megfizetését követően 3 munkanap. Amennyiben a helyszínen a termék nem áll rendelkezésre, úgy a Központból való megrendelés miatt a csomag futárszolgálatnak történő átadása meghosszabbodhat, mely esetben a várható szállítási idő belföldön 3-15 munkanap. Ennél hosszabb várható szállítási idő esetén felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot a megrendelés során megadott elérhetőségei valamelyikén. A DPD Hungária Kft. általi szállítási késedelmekért a Leier Autó Kft. felelősséget nem vállal. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani. Kiszállítás esetén a megrendelő köteles a csomag átvétele után ellenőrizni megrendelését. Esetleges reklamációját a termék átvétele után, írásban jelezheti a Szolgáltató felé. A rendeléshez tartozó bármilyen külön kérés a „Megjegyzés” mezőben jelezhető!
1.7. A házhoz szállítás díja belföldön: bruttó 2 000 Ft.
1.7.1. Bruttó 30 000 Ft rendelési érték felett a szállítás belföldre ingyenes.
1.7.2. Nemzetközi szállítás esetén kérjük, előzetesen érdeklődjön az auto.webshop@leier.hu e-mail címen, vagy a +36 96 513 213 telefonszámon.
1.8. Fizetési módok:
1.8.1. Előre utalás: Előre utalás esetén a Szolgáltató a Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12096004-00103029-00100002-es számú bankszámlájára szükséges a megrendelt termék vételárát, valamint a szállítási költséget elutalni akként, hogy a közlemény rovatba a visszaigazoláskor megküldött rendelési számot feltünteti.
1.8.2. Utánvét: Utánvétes, futárszolgálattal történő szállítás esetén logisztikai partnerünk a küldeményt a feladó által megjelölt utánvételi összeg beszedése után kézbesíti. Az utánvét összege a futárnál bankkártyával vagy készpénzben fizethető. Személyes átvételnél a termékek árát kereskedésünk pénztárában készpénzzel és bankkártyával van lehetőség kiegyenlíteni.
1.8.3. Bankkártya: Bankkártyás fizetési mód választása esetén Maestro, MasterCard és Visa típusú bankkártyákkal keretében tudja kiegyenlíteni a csomag ellenértékét.
1.8.4. Az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben a vevőnek többletköltség nem számítható fel. A Szolgáltató késedelmi kamat fizetésére nem köteles.
1.9. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után 3 munkanapon belül tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
1.10. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A csomag tartalmazza a számlát. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-18:00 óra közötti időszakban.
1.11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
1.12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap (Kérjük figyelje levélszemét / spam mappáját is!).
1.13. A kosárban maradt termékeket és a félbeszakadt vásárlás során megadott adatokat 48 órán keresztül tárolja rendszerünk. Amennyiben a Felhasználó kosarába terméket helyezett és a megrendeléshez adatait már megadta, de a megrendelését nem véglegesítette, vagy regisztrált felhasználóként helyezett terméket a kosarába, de a megrendelését nem küldte el részünkre, rendszerünk 24 óra elteltével emlékeztető e-mailt küld a Felhasználó részére annak tisztázására, hogy a rendelési folyamat megszakítása a Felhasználó akaratának megfelelően történt-e. Amennyiben ezt követően 24 óra elteltével sem véglegesíti a Felhasználó a megrendelését, a kosár tartalmát, illetve nem regisztrált vásárló esetén a Felhasználó adatait a rendszer automatikusan törli.